Monday, January 28, 2013

fra dem som bærer Nike Shox kvinners joggesko

"Vel, det gjorde du ikke dø. nike free run 3, kom deg tilbake til livet og Master redde deg." Looking opp og ser på, tårer fortsatt regn Shuimou i, mer enn avvikende faller."Heart barn, ikke gråt" nike nøye spørre henne på kinnet, slanke, kraftige fingre, med milde kraft, tørker å gå litt etter litt, ansiktet varme tårer.

Brått, så hans handling i hendene på et måltid, skrekkslagen hodet som snø generelt sølv, skalv og spurte: "nike sko norge, håret, hvordan alle hvite" Look stryke hengende på brystet nike striper av sølv, kunne øyne ikke hjelpe, men rødt."nike, ikke være så sjokkert, så jeg tror du holder noe mot meg, vil jeg være trist." I skyggen av det lett smil øyeblikk, hun spiller spurt en nike, jeg liker dette er ikke stygg? "

"Nei, nei stygg liten stygg" nike free fast ristet på hodet, heve hånden kjærtegnet ansiktet, og hvisket mykt, "uansett mitt barns hjerte til hva, i mine øyne, vil hun alltid være den vakreste kvinnen i verden, bedre enn hundre pro i verden Benny. ""nike, er dommen din nok." Smilte til ham, hvis milde øyne glitrende innsjøen til refraksjon solnedgang ømhet.